Projekt „Využitie kvality slovenských vín na zlepšenie povedomia a zastúpenia slovenských vín na trhu“ je navrhnutý s cieľom zvýšiť viditeľnosť a vnímanie slovenských vín prostredníctvom cielenej marketingovej kampane, vytvorenia spoločnej platformy pre someliérov a vinárov a podpory spolupráce medzi vinármi. Projekt sa zameriava na vytvorenie značky, ktorá by slovenské vína spojila s vysokou kvalitou a tradíciou.
Zámer: Zvýšiť povedomie o kvalite slovenských vín a podporiť ich predaj aktívnou marketingovou kampaňou, ktorá zahŕňa podporu a rozvoj spolupráce so slovenskými someliérmi a účasť na zahraničných výstavách vín, ktoré prezentujú Slovensko ako krajinu s výnimočnými vínami.
Účel: Vytvoriť jednotnú marketingovú kampaň pre slovenských vinárov.
Zámer: Zvýšiť povedomie o kvalite slovenských vín a podporiť ich predaj aktívnou marketingovou kampaňou, ktorá zahŕňa podporu a rozvoj spolupráce so slovenskými someliérmi a účasť na zahraničných výstavách vín, ktoré prezentujú Slovensko ako krajinu s výnimočnými vínami.
Účel: Vytvoriť jednotnú marketingovú kampaň pre slovenských vinárov.
Súčasťou projektu Slovenské víno sú aj ďalšie projekty:
- Národný salón vín SR – najvyššia súťaž na Slovensku
- Vinárstvo roka – slávnostné vyhlásenie vinárstva roka
- Ambasádor slovenských vín – vzdelávanie someliérov, aby slovenské víno bola prvá voľba.