Slovenské víno - stále lepšie

Projekt „Využitie kvality slovenských vín na zlepšenie povedomia a zastúpenia slovenských vín na trhu“ je navrhnutý s cieľom zvýšiť viditeľnosť a vnímanie slovenských vín prostredníctvom cielenej marketingovej kampane, vytvorenia spoločnej platformy pre someliérov a vinárov a podpory spolupráce medzi vinármi. Projekt sa zameriava na vytvorenie značky, ktorá by slovenské vína spojila s vysokou kvalitou a tradíciou.

Zámer: Zvýšiť povedomie o kvalite slovenských vín a podporiť ich predaj aktívnou marketingovou kampaňou, ktorá zahŕňa podporu a rozvoj spolupráce so slovenskými someliérmi a účasť na zahraničných výstavách vín, ktoré prezentujú Slovensko ako krajinu s výnimočnými vínami.

Účel: Vytvoriť jednotnú marketingovú kampaň pre slovenských vinárov.

Zámer: Zvýšiť povedomie o kvalite slovenských vín a podporiť ich predaj aktívnou marketingovou kampaňou, ktorá zahŕňa podporu a rozvoj spolupráce so slovenskými someliérmi a účasť na zahraničných výstavách vín, ktoré prezentujú Slovensko ako krajinu s výnimočnými vínami.

Účel: Vytvoriť jednotnú marketingovú kampaň pre slovenských vinárov.

 

Súčasťou projektu Slovenské víno sú aj ďalšie projekty:

  • Národný salón vín SR – najvyššia súťaž na Slovensku
  • Vinárstvo roka – slávnostné vyhlásenie vinárstva roka
  • Ambasádor slovenských vín – vzdelávanie someliérov, aby slovenské víno bola prvá voľba.